Acer [5]
 Asus [3]
 California Access [6]
 Clevo [2]
 COMPAQ [7]
 CTX [2]
 Dell [10]
 Digital [3]
 EuroCom [8]
 Fujitsu [5]
 GeriCom [2]
 Hewlett-Packard [6]
 Hyundai [1]
 IBM [12]
 Inne [1]
 NEC [3]
 Olivetti [1]
 Pablo [3]
 Panasonic [3]
 Portocom [4]
 PowerNote [1]
 Samsung [1]
 Siemens-Nixdorf [4]
 Sony [3]
 Toshiba [16]
 Tulip [1]
 TwinHead [14]
 Vobis [2]
 Zenith [3]

Na sygnale do komputera
Pracujesz przy biurku. Przed tobą leży laptop, obok spoczywa telefon komórkowy, a pod blatem cicho szumi jednostka centralna komputera osobistego. Odrywasz wzrok od klawiatury i spoglądasz na zielone światełko routera, który spina Twoje urządzenia w jedną, domową sieć. Wszytko działa. Ale do czasu. Błyskawiczny rozwój technologii nadal boryka się z jedną niedogodnością: sprzęt komputerowy psuje się. Co wtedy?

Telefon do przyjaciela może nie pomóc
Prawdopodobnie będziemy starali się rozwiązać problem we własnym zakresie lub poprosimy o pomoc znajomych. Czasami jednak to nie wystarczy. Alternatywą jest serwis, ale nie zawsze jest pod ręką, a terminy realizacji napraw są dość odległe. A ty masz ważne zadanie do zrobienia lub po prostu nie chcesz być odcięty od świata wirtualnego zbyt długo. Ratunkiem jest wtedy
pogotowie komputerowe
. Bez trudu znajdziesz setki ogłoszeń oferujących szybką pomoc z dojazdem do domu. To standard, ale warto dokładnie zapoznać się z ofertą, by wybrać tę najlepszą, która daje klientowi dodatkowe korzyści i okaże się przede wszystkim skutecznym rozwiązaniem na każdy problem techniczny. Spróbujmy skonstruować idealną ofertę pogotowia komputerowego.

Oddajemy sprzęt komputerowy w dobre ręce
Dojazd do domu jest już standardem, jak przystało na pogotowie. Na co zatem jeszcze warto zwrócić uwagę? Dobrze, gdy mamy do czynienia z legalnie działającą firmą. Faktura czy paragon fiskalny, choć może zwiększyć koszty naprawy w porównaniu do usług świadczonych przez domowych majsterkowiczów, jest też ewentualnym świadectwem świadczenia usługi, co do której można wysuwać roszczenia związane z jej jakością. Kolejną pożądaną cechą pogotowia komputerowego jest dobry kontakt telefoniczny i dostępność, zważywszy, że nigdy nie znamy dnia i godziny, kiedy nastąpi awaria. Skupiając się na kapitale ludzkim firmy, warto wiedzieć, czy mamy do czynienia z profesjonalistami, mającymi odpowiednie kwalifikacje do zaglądania nierzadko do specjalistycznego sprzętu. A jeśli już mowa o sprzęcie, to warto korzystać z usług firm, które posiadają ofertę naprawy jak najszerszej gamy urządzeń. Najlepsi na rynku nie tylko naprawiają komputery stacjonarne i laptopy, ale także zajmują się telefonami, routerami i sieciami oraz drukarkami. Możliwa jest także nie tylko naprawa, ale dodatkowo kosmetyka komputerowa, polegająca na czyszczeniu urządzenia, które niejednokrotnie od chwili zakupu jest zaniedbywane pod tym kątem przez właściciela.
Kosmetyce może podlegać także oprogramowanie. Pogotowie ratunkowe może pomóc oczyścić system z wirusów, dokonać jego optymalizacji, instalacji oraz konfiguracji. Jeśli dodamy do tego jeszcze bezpłatną diagnozę, to kontakt do firmy, która posiada ofertę taką, jak opisana powyżej, warto bardzo starannie zapisać.



[zobacz pozostałe]

 
Artykuły Linki Pomoc
Akcesoria do laptopów
Porady dla użytkowników
Testy laptopów
Używane laptopy
ThinkWiki
Notebookcheck
Forum
Aktualności
Kontakt
Copyright © notebook.co.pl All Rights Reserved